Barbora Nevosádová CEO Tripomatic.com

Proč vracet 100 % zisku zpět do firmy a jak efektivně řídit tým?

Cestovatelský portál Tripomatic používají lidé z celého světa – nejvíce uživatelů je z anglicky mluvících zemí jako je USA, Velká Británie a Irsko. Aplikaci využívají lidé i z tak exotických destinací jako je Kuvajt, Portoriko nebo Sri Lanka: uvedla zakladatelka Tripomatic.com Barbora Nevosádová.

Tripomatic roste závratnou rychlostí, mobilní aplikaci si stáhne měsíčně 200 000 lidí, uživatelé si naplánují cca 300 000 výletů za měsíc, pokryto je již přes 400 destinací po celém světě.

V Tripomaticu se soustředí především na rozvoj firmy. „Počítáme, že celkový obrat za tento rok dosáhne 10 milionů korun. Ohledně zisku plánujeme být okolo nuly, nebo v malé ztrátě. Nevytváříme zisk, protože vše, co vyděláme, investujeme zpátky do firmy, tj. nabíráme například nové lidi, kteří nám umožní se posunovat rychleji dopředu. Plánujeme v tomto přístupu pokračovat tento a pravděpodobně i celý příští rok, protože vidíme neuvěřitelně moc příležitostí, kterých chceme využít,

říká rozhodně Barbora.

Věříte svým projektům natolik, že byste také vše investovali zpátky do firmy? Poslechněte si výpověď skvělé Barbory o tom, jak se dá o firmě také přemýšlet a jak ji vést.

Obsah přednášky

1) Představení sebe a firem (Tripomatic a Yomio) – kromě Tripomaticu spoluvlastním a řídím i firmu Yomio vyvíjející mobilní aplikace pro malé děti

2) Od nápadu k návrhu produktu – jak si vybrat, čemu se věnovat a jaké jsou rozdíly, když se chcete zaměřit na Českou republiku versus na celý svět. Kdy je dobré poslouchat připomínky mentorů a kdy se na ně vykašlat. Příklady čísel z App Storu, když jste první v žebříčku v ČR a v jiných zemích. Jak navrhnout produkt, který se dá snadno vypustit do dalších zemí (překlady, v jakém jazyce začít atd.)

3) Finance – bootstrapping versus investor – výhody a nevýhody obou přístupů. Proč (zatím) nemáme žádného investora a kdy má smysl nějakého mít. Porovnání finančního řízení v Tripomaticu  versus Yomio.

4) Propagace – jak propagovat produkt v zahraničí. Jak dělat PR vlastními silami. Na jaké kanály se zaměřit při propagaci a které nemají smysl. Kdy využít placenou reklamu a které kanály placené reklamy nám (ne)fungují.

5) Otázky

KOUPIT VSTUPENKU